• Turvallinen, helppo, nopea
  • 30 päivän rahat takaisin takuu!
  • Tuotteita useammalle kuin 35.000 eri laitteelle!

Kysymyksiä? Ota yhteyttä!

Autamme mielellämme!

Usein Kysytyt Kysymykset

Tilauksesi toimittajan valinta riippuu asuinmaastasi sekä kaupungistasi. DustDeal.fi tekee aina parhaansa käyttääkseen postipalveluja tilauksesi toimittamiseksi. Useissa tapauksissa sinun ei tarvitse olla kotona vastaanottamassa pakettiasi. Joissain tapauksissa käytämme kuriirin palveluja

Useimmiten useamman tuotteen tilaus tullaan toimittamaan yhdessä paketissa. On kuitenkin mahdollista että DustDeal.fi on pakotettu lähettämään tavarat useammasta paikasta. Tulet siinä tapauksessa vastaanottamaan useamman paketin.

Jos pakettisi ei mahdu postilaatikkoon, ottaa kuriiri sinuun yhteyttä. Jos se epäonnistuu, pyydetään sinua ottamaan yhteys kuriiriin sopiaksesi toisen ajankohdan pakettisi luovuttamiseksi.

Valitettavasti tällaista palvelua ei ole meidän puoleltamme mahdollista tarjota.

Kun kerrot asiasta tilauksesi yhteydessä, on se silloin mahdollista. Jos tilauksesi on jo toimituksessa, ei osoitteenmuutos ole enää mahdollista. Jos olet antanut tilauksesi yhteydessä väärän osoitteen, on sinun otettava yhteys help deskiimme niin pian kuin mahdollista.

Kyllä, voit käyttää postilokeroa tilausosoitteena.

Sen jälkeen, kun olet ottanut yhteyttä help deskiimme, voit palauttaa väärän tuotteen. Luonnollisesti me hyvitämme palautuskustannukset. Autamme myös sinua saamaan oikean tuotteen niin pian kuin on mahdollista.

Seurantakoodi aktivoidaan yleensä parisen tuntia toimitusilmoituksen jälkeen. Jos niin ei ole tapahtunut, ota yhteys help deskiimme.

Paketit yleensä toimitetaan yksilöityjen, seurannan mahdollistavien koodien kanssa. Kun pakettisi toimituksen yhteydessä on seurantakoodi, tullaan se lisäämään tilisi tilaushistoriaan toimitustapahtuman jälkeen. Voit jäljittää pakettisi olinpaikan koko kuljetusprosessin ajan.

Postipalvelu toimittaa pienikokoiset tuotteet postilaatikkoosi. silloin sinun ei useimmiten tarvitse olla kotona vastaanottamassa pakettia.

Suuremmat tuotteet eivät mahdu postilaatikkoon, joten Postinkantaja yleensä soittaa ovikelloasi luovuttaakseen paketin sinulle.

Keskimäärin tilaukset toimitetaan viikon sisällä tilausajankohdasta laskettuna.

DustDeal.fi tekee aina parhaansa, jotta tilaukset voitaisiin toimittaa kirjepostina. Kun lähetys on pakettina, toimittaja soittaa ovikelloa. Jos sinua ei oltu tavoitettu, pyydetään sinua ottamaan toimittajaan yhteyttä sopiaksesi uuden tapaamisajankohdan.

Tilauksesi on lopullinen silloin kun olet maksutietojen valinnan jälkeen klikannut 'tilaa' painiketta.

Vaihe 1:
Valitse tuotteesi nettisivuiltamme ja klikkaa painiketta 'Tilaa nyt'.
Vaihe 2:
Jatka muiden tuotteiden selailua, jos haluat tilata lisää.
Vaihe 3:
Paina valikossa olevaa 'Ostoskori' painiketta nähdäksesi valitsemasi tuotteet.
Voit painaa 'jatka ostoksia' painiketta palataksesi kauppasivuille ja halutessasi lisätä lisää tuotteita ostoskoriisi. Voit klikata 'tilaa' painiketta alottaaksesi tilausprosessin.
Vaihe 4:
Täytä omat tilaustietosi, jos olet tilaamassa ensimmäistä kertaa DustDeal.fi kaupasta. Jos olet jo asiakkaamme, voit kirjautua Kirjaudu käyttäen omaa tiliäsi. Sisäänkirjautumisen jälkeen on mahdollista muuttaa ja tarkastaa laskutustietojasi ja toimitustietojasi.
Vaihe 5:
Tarkista täytetyt tietosi ja valitse maksutapa.
Vaihe 6:
Kun kaikki vaaditut kohdat ovat täytettynä ja olet hyväksynyt yleiset säännöt, voit asettaa tilauksen klikkaamalla 'tilaa' painiketta.
Vaihe 7:
Sinut ohjataan maksujärjestelmäsi tapahtumasivulle. Kun maksusi on suoritettu, saat siitä vahvistuksen omaan sähköpostiisi.

Tilaustasi voi muuttaa vain tilauspäiväsi aikana. Jos haluat muuttaa tilaustasi myöhemmin, on mahdollista, että tilauksesi on jo toimituksessa. Siinä tapauksessa ota yhteyttä help deskiimme. He auttavat sinua.

Jos kirjaudut sisään omaan tiliisi, voit tarkastaa siellä koko tilaushistoriasi.

Varastotilanne on nähtävissä jokaisen tuotteen kohdalla. Mutta huomioi että vaikka tuote on varastossa, ei se aina välttämättä tarkoita sitä, että varasto on lähellä olinpaikkaasi. On mahdollista, että tilaus kestää pari päivää. Lisätietoa asiasta voit lukea sivulla toimitus .

Keskimääräinen toimitusaika on noin viikko tilauksen teon jälkeen laskettuna. Joissain tapauksissa toimitus kestää hieman kauemmin.

Jos olet saanut seurantakoodin, voit seurata pakettisi kulkua itse. Jos et ole saanut seurantakoodia, silloin se ei ole mahdollista. Siinä tapauksessa on parasta ottaa yhteys help deskiin. He voivat antaa lisätietoa sinulle.

On mahdollista, että kaikkia tuotteita ei ole voitu lähettää yhdessä samassa paketissa. Tämä riippuu varastokohtaisesta tarjonnasta. Puuttuva tuote saapuu muutaman päivän sisällä.

DustDeal.fi tekee yhteistyötä yhdessä muutamien suurten maksupalvelujen tuottajien kanssa. Nämä organisaatiot ylläpitävät erittäin korkeata turvallisuustasoa, jotta maksusi prosessointi olisi sinulle niin turvallista kuin on mahdollista.

Jos menet seuraavalle sivulle, https://www.dustdeal.fi/redeem, voit käyttää alennuskoodisi. Sen jälkeen, kun olet valinnut tuotteet ostoskoriisi, alennus tullaan automaattisesti vähentämään ostossummasta.

Jos menet seuraavalle sivulle, https://www.dustdeal.fi/redeem, voit lunastaa alennuskuponkisi alennuskoodin. Sen jälkeen kun olet valinnut tuotteet ostoskoriisi, alennus tullaan automaattisesti vähentämään ostossummasta.

Kyllä, voit lunastaa kupongin BatteryUpgrade, Dustdeal sekä LightUpgrade kaupoissa.

DustDeal.fi tarjoaa erilaisia maksutapoja. Voit nähdä mitkä maksutavat ovat mahdollisia maksuprosessin yhteydessä, sekä myös seuraavan sivun kautta: https://www.dustdeal.fi/payment.php

Valitettavasti sekillä maksaminen ei ole mahdollista.

DustDeal.fi tekee yhteistyötä yhdessä muutamien suurten maksupalvelujen tuottajien kanssa. Nämä organisaatiot ylläpitävät erittäin korkeata turvallisuustasoa, jotta maksusi prosessointi olisi sinulle niin turvallista kuin on mahdollista. DustDeal.fi ei koskaan tallenna mitään henkilökohtaisia maksutietoja, kuten luottokortin numeroita tai pin koodeja.

Kun sinulla on Visa, American Express tai Mastercard luottokortti, voit maksaa tilauksesi heti Adyen turvallisen maksujärjestelmän avulla.

Vinkki: Pankit sekä luottokorttiyhtiöt ovat erittäin tarkkoja ja sinun on käytettävä täsmällistä nimeä (titteli luettuna myös) joka kortissa on, 100% tarkasti. Tarkista viimeinen käyttöpäivä (kuukausi ja vuosi) sekä CVV2 numero. Kortin numero on tietenkin myös ratkaisevan tärkeä.

Onko sinulla ongelmia maksun suhteen, kuten joskus epäselviä, tai ei suoranaisia virhekäyttöviestejä? Silloin voit seurata näitä vinkkejä tai kysyä apua help deskiltämme. Joskus asiakkaat kokevat ongelmia, koska heidän korttiaan ei ole vielä aktivoitu, tai sen käyttö on estetty. Niissä tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin tai luottokorttiyhtiöön avun saamiseksi.

PayPal on verkkomaksumenetelmä jota voi käyttää melkein jokaisessa maailman maassa. PayPal tarjoaa muutamia maksumenetelmiä, jotka voit yhdistää omaan Paypal tiliisi, kuten luottokorttisi tai pankkikorttisi.

iDeal on maksumenetelmä jota tietyt Hollannin pankit käyttävät yhteistyössä keskenään, ja joka tarjoaa verkkomaksu ominaisuuden. Omistatko verkkopankkitilin seuraavissa pankeissa: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers tai Knab? Silloin voit käyttää näiden pankkien pankkitietojasi maksaaksesi heidän iDeal järjestelmänsä kautta. Maksu tulee välittömästi näkyviin DustDeal.fi järjestelmään.

Kyllä, se on mahdollista. Halutessasi lisätietoa pankkisiirrosta, käy sivulla Maksusivu.

Voit löytää taloudelliset tiedot täältä: Yhteyssivu

Voit ladata laskun toimituksen jälkeen omalta Asiakastili asiakastililtäsi.

Palautamme rahasi 14 päivän sisällä sen jälkeen, kun olemme saaneet tuotteesi takaisin haltuumme. Tämä on yhdenmukaista Euroopan nettikauppalakien kanssa.

Tilauksesi peruutuksen jälkeen tulet saamaan rahasi takaisin niin nopeasti kuin mahdollista. Viimeistään kuitenkin 14 päivän sisällä tilauksesi peruuttamisen jälkeen.

Jos et maksa tilaustasi heti, voit saada maksumuistutuksen pari kertaa. Jos et reagoi asiaan, tulee tilaus peruuntumaan (DustDeal.fi) taholta.

Kun sinulla on rahaa tilitaseessasi, tullaan se käyttämään tilauksesi maksuprosessin aikana. Summa tilitaseessasi tullaan vähentämään maksusummasta.

Jos menet seuraavalle sivulle, https://www.dustdeal.fi/redeem, voit lunastaa kuponkisi alennuskoodin. Sen jälkeen, kun olet laittanut ostoksesi ostoskoriin, tullaan alennus vähentämään automaattisesti.

Tässä tapauksessa käytät luultavasti Verified by Visa tai Mastercard SecureCode korttia. Nämä kortit vaativat ylimääräisen sivun, jonka Visa tai Mastercard haluaa avata näytölle. Jos oma palomuurisi tai pop-up blocker ohjelmasi estää tämän, niin voi tapahtua. Jos sinulla on lisäkysymyksiä tästä asiasta, ota meihin yhteyttä.

Se on turvakoodin aktivointiprosessi luottokorttiyhtiösi toimesta. Yhtiöstäsi riippuen kutsutaan sitä Verified by VISA tai MasterCard SecureCode prosessiksi. Voit joko aktivoida koodin tai jättää sen väliin valitsemalla 'don't activate' ('älä aktivoi').

Jos saat virheilmoituksen maksusuorituksen aikana, tarkista aina ensin, että olet täyttänyt kaikki kohdat oikein. Jos se ei senkään jälkeen toimi oikein, ota silloin yhteys help deskiimme sähköpostin avulla. Kerro tarkasti, missä yhteydessä virheilmoitus on tullut. Mieluiten kuvankaappauksen kera.

DustDeal.fi antaa aina tuotteille valmistajan takuun. Minimitakuun ollessa 12 kuukautta kaikille tuotteille.

Takuumenetelmää voi pyytää help deskin kautta. Paras keino on lähettää sähköpostia help deskille. Löydät sähköpostiosoitteemme täältä: Yhteyssivu.

DustDeal.fi on vastuullinen toimituskuluista takuuasioiden suhteen.

Kun ostat tuotteen internetin kautta, on sinulla oikeus koeaikaan. Koeaika on tietty aika, jona voit päättää, täyttääkö tuote toiveesi. Jos tuote ei ole riittävä, voit palauttaa sen ilman syitä. Tämä tunnetaan myös nimellä peruutusoikeus. Koeaika on 14 päivää tuotteen vastaanotosta alkaen. Koeaika ei kuitenkaan tarkoita tuotteen testausaikaa. Jos käytät tuotetta niin että sitä ei enää voi myydä uudelleen uutena tuotteena, ei koeaika ole enää voimassa.

Koeajan pituus on 30 päivää tuotteen vastaanotosta alkaen.

Tilauksesi lasku toimii myös tuotteesi takuutodistuksena. Jos haluat käyttää tuotteen takuuta, tarvitset laskusta kopion. Löydät laskusi 'oma tili' osiosta.

Koeaikana (30 päivää tuotteen vastaanotosta alkaen) voit palauttaa tuotteen ilman syitä. Koeajan jälkeen voit keskustella kanssamme tuotteen palautuksesta, tai esimerkiksi, jos tuote on rikkoutunut takuuaikana.

Ota yhteys help deskiimme. Help deskiltä saat oikeat ohjeet tuotteen palauttamiseksi.

Koeajan aikana (30 päivää tuotteen vastaanotosta alkaen) voit palauttaa tuotteen ilmaiseksi, ilman syitä.

DustDeal.fi ei peri lisämaksua tuotteen palautuksesta. Tuotteen palautuskulut DustDeal.fi kaupalle tulevat kuitenkin sinun maksettavaksesi. Kun olet pyytänyt rahapalautusta, DustDeal.fi palauttaa koko summan, mukaan luettuna maksetut postimaksut.

30 päivän sisällä maksusi tullaan palauttamaan takaisin tilillesi.

Voit palauttaa yhden tai useamman tuotteen. Palautuksen ei tarvitse välttämättä käsittää koko tilaustasi.

Erilaisia tapoja tuotteesi löytämiseksi nettisivuiltamme on käytössä. Voit hakea tuotteesi nimellä. Voit tehdä sen kahdella tavalla: Käyttämällä hakukenttää ja käyttämällä 'valitse laitteesi' valikkoa. Seuraavaksi sivumme kysyy sinulta laitetyyppiä, merkkiä ja mallia. Jos sinulla ei ole näistä tietoa, voit löytää tiedot useimmiten tuotteessasi olevasta tarrasta. Toinen hakutapa on käyttää alkuperäistä tuotetta, jonka haluat korvata. Jokaisessa tuotteessa on yksi, tai useampi koodi, joka on valmistajan toimesta painettuna siihen. (näkyvästi tuotteessa). Voit etsiä tämän koodin avulla, tai 'osanumerolla' käyttämällä hakukenttää.

Voit etsiä laitetta (merkin ja mallin yhdistelmä) tai käyttämällä osanumeroa. Osanumero on yksilöllinen koodi, joka on esillä tuotteessa, jonka haluat vaihtaa.

Kun yrität kirjautua sisään omaan tiliisi ja et muista enää salasanaasi, voit pyytää väliaikaista salasanaa klikkaamalla kirjautumiskohdan alapuolella olevaa linkkiä.

Kun teet tilauksen ensimmäisen kerran, saat automaattisesti generoidun salasanan sähköpostiisi. DustDeal.fi pyytää sinua vaihtamaan tämän salasanan välittömästi oman valintasi mukaiseksi salasanaksi.

Kun täytät kaikki pyydetyt tiedot tilausprosessin yhteydessä, tullaan sinulle perustamaan tili automaattisesti.

Asiakastietoja ei jaeta kolmansille osapuolille. Poikkeuksena sääntöön on tietojen jakaminen maksupalvelun tuottajalle, tarkoituksena verkkomaksun helpottaminen. Asiakastiedot lähetetään aina turvatun ja SSL salatun yhteyden kautta.

Asiakastili kautta voit kirjautua sisään omaan tilinäkymääsi. Kirjautumisesi jälkeen näet heti kaikki tilauksesi.

Asiakastili kautta voit kirjautua sisään omaan tilinäkymääsi. Kirjautumisesi jälkeen näet heti kaikki tilauksesi. Kun klikkaa ikonia 'lasku' kohdan alla, saat näkyviin tilaustasi vastaavan laskun.

Kun kirjaudut sisään Asiakastili kautta, voit käyttää 'muuta' painiketta muuttaaksesi henkilökohtaisia tietojasi.

Kun kirjaudut sisään Asiakastili kautta, voit käyttää 'muuta' painiketta vaihtaaksesi salasanasi.

DustDeal.fi pitää tiedottamisesta suurta huolta. Kuitenkin voi tapahtua niin että voit huomata silti virheen nettisivuillamme. DustDeal.fi haluaa parantaa palveluaan. Siksi me aina tarjoamme mahdollisuutta kommentteihin tai palautteeseen Yhteyssivu osion kautta.

Jos omaat VAT numeron ja tilauksesi arvo on enemmän kuin €350, voit tehdä tilauksen yrityssivujen kautta. Lisätietoa yritystilin eduista voit saada yrityssivultamme.

Voit lähettää sähköpostiosoitteeseen business@DustDeal.fi pyynnön tilin avaamiseksi. Yritystilien asiakasvastaava tulee ottamaan sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

Kaikki yritysasiakkaamme saavat erinomaista henkilökohtaista palvelua yrityspuolen asiakaspalvelijoiltamme. Lisäksi voit tilata laatutuotteita kilpailukykyiseen hintaan.

Yritysasiakkaana olet meille erittäin tärkeä. Saat henkilökohtaisen help desk palvelun, joka vastaa kysymyksiisi nopeasti ja tarkasti. Saat lisäksi kilpailukykyisiä tarjouksia jokaisesta tilauksestasi, tarkasti sovitettuna sinun tarpeittesi mukaisesti.

Ensimmäisen yhteydenoton ottaminen BatteryUpgrade yritykseen on parasta tehdä sähköpostilla seuraavaan osoitteeseen: business@DustDeal.fi.

Voit lähettää tarjouspyyntösi seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: business@DustDeal.fi. Yritystilien asiakasvastaava tulee tekemään tarjouksen niin pian kuin mahdollista.

DustDeal.fi tarjoaa erilaisia maksutapoja. Voit nähdä mitkä vaihtoehdot ovat sinulle tarjolla maksuprosessin aikana, sekä myös seuraavalla sivulla: https://www.dustdeal.fi/payment.php.

DustDeal.fi on osa BraunOni B.V. Yhtiötä. DustDeal.fi on rekisteröity Dutch Chamber of Commerce yritysrekisteriin numerolla 08129450. Jos sinulla on kysymyksiä joihin et löydä vastausta tältä sivulta, voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: Yhteyssivu.

Yksi keino alhaisien hintojemme ylläpitämiseksi on yritysprosessiemme optimointi. Sen sijaan että meillä olisi henkilökuntaa töissä 24/7, vastatakseen eri puolilta maailmaa tuleviin puheluihin, DustDeal.fi tarjoaa korkealaatuista palvelua sähköpostin kautta toimivan help deskin avulla. Näin DustDeal.fi voimme yleensä vastata sinulle 24 tunnin kuluessa. Se vähentää kuluja, mikä varmistaa tuotteesi halvemmat hinnat.

Etkö löydä etsimääsi? Kokeile hakua

Arvostelut

Mari Rytkönen Arvioinut meidät:
(5/5)
Tuote:
S4000 S4210 pölypussit (10 pussit, 2 suodattimet)
Yleinen:
Kaikki meni todella hienosti!!
Tuotteesta:
Tuotteet olivat juuri sopivia minun imuriini!
Lue muiden asiakkaiden arvosteluja
  • Turvallinen, helppo, nopea
  • 30 päivän rahat takaisin takuu!
  • Tuotteita useammalle kuin 35.000 eri laitteelle!

Kysymyksiä? Ota yhteyttä!